تلفن تماس: 09127958843 | 02156699733 | 09351170525

طعمه گذاری انبار مواد غذایی

طعمه گذاری انبار مواد غذایی

IMG ۲۰۲۴۰۲۲۰ ۱۰۵۳۳۰

 

انبار های نگهداری مواد غذایی همواره به عنوان یکی از مراکز مهم جهت حفظ ، نگهداری و ذخیره مواد غذایی می باشد و به همین جهت حفظ بهداشت در این اماکن از دیدگاه بهداشتی بسیار حایز اهمیت بوده و فراهم نمودن شرایط مناسب بهداشتی در انبارها برای متصدیان و انبار داران محترم بسیار ضروریست.

جلوگیری از خسارات موش در انبار ها با طعمه گذاری انبار مواد غذایی

به طور کلی بسته به سلیقه و نژاد و اندازه و دیگر عوامل خسارات موش در انبار های مواد غذایی به سه دسته کلی تقسیم می شوند
دسته اول این خسارات مربوط به خورده شدن مواد غذایی توسط موش ها می باشد. از جمله مواد غذایی که مورد علاقه موش ها در انبارهای مواد غذایی می باشد می توان به برنج، قند، تخمه، شیر ( پاکتی ) و … اشاره کرد.
دسته دوم خسارات موش در انبارهای مواد غذایی مربوط به بحث بهداشتی می باشد بدین معنی که با مدفوع و ادرار کردن در انبارها و به خصوص بر روی مواد غذایی سبب بروز مشکلات بهداشتی شده و در نهایت وجهه برند در اذهان عمومی خدشه دار می گردد.
IMG ۲۰۲۴۰۲۲۰ ۱۰۴۶۲۱
دسته سوم و آخر خسارات مربوط به جنبه اقتصادی بوده و این بدین معنا می باشد که موش ها در اثر جویدن کابل های برق برای کوتاه کردن دندان های خود در برخی موارد می توانند سبب ایجاد جرقه و بروز آتش سوزی شده و در صورت عدم کنترل به موقع آتش به خصوص در شب ها که انبارها تعطیل می باشند می تواند منجر به تحمیل خسارات اقتصادی جبران ناپذیری شود.

IMG ۲۰۲۴۰۲۲۰ ۱۰۴۶۴۷

 

بنابراین می توان با توجه به اهمیت موارد عنوان شده در بالا به نقش کلیدی انجام عملیات طعمه گذاری انبار مواد غذایی پی برد. تا با انجام عملیات طعمه گذاری به موقع، ماهانه و یا فصلی از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کرد.
شرکت ارمغان آسایش محیط سبز دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت بوده و برای انجام عملیات طعمه گذاری موش در انبار های مواد غذایی از طعمه های استاندارد ، کارآمد و مناسب و مورد تایید وزارت بهداشت استفاده می کنند.
شرکت ارمغان آسایش محیط سبز با بهره گیری از نیروهای زبده در زمینه خدمات سمپاشی و طعمه گذاری آماده همکاری با شما عزیزان می باشد. کلیه خدمات ارائه شده توسط این شرکت تحت نظارت مستقیم مسئول فنی بوده و کلیه فعالیت های این شرکت تحت نظارت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام می شود.

جهت دریافت مشاوره رایگان و بازدید ۲۴ ساعته حتی در ایام عید و تعطیلات و دریافت خدمات تضمینی شرکت ارمغان آسایش محیط سبز همواره می توانید با کارشناسان بهداشت ما در تماس باشید.
۰۹۱۲۷۹۵۸۸۴۳
۰۹۳۵۱۱۷۰۵۲۵

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *